Ændring af abonnement

Opsigelse af abonnement

Hvis du Þnsker at opsige dit abonnement, sÄ skal du kontakte os. Du skal efter opsigelsen sÞrge for at tilbagelevere din lÄnte router og tilbehÞret (strÞmforsyning, kabler og adapter) til Snappii. Det er vigtigt, at du returnerer dette i tide, sÄ du undgÄr at blive opkrÊvet udstyrets pris pÄ 599 kr. 

Der er 30 dages opsigelse pÄ vores abonnementer.

Udstyret skal sendes retur med “omdeling/levering til adressen” til: 

Snappii
IshÞj Østergade 45
2635 IshĂžj

Udstyret skal sendes, og kan ikke afleveres personligt pÄ den nÊvnte adresse. Vi anbefaler, at du fÄr en kvittering for afsendelsen, og at du gemmer kvitteringen, indtil vi har bekrÊftet modtagelsen af udstyret.

Overdragelse af abonnement

Fraflytter du en bolig hvor bredbÄndsabonnementet har stÄet i dit navn, sÄ ring eller skriv til vores kundeservice for at fÄ abonnement-og betalingsoplysningerne Êndret.

Skal du flytte?

Hos Snappii er det gratis for dig at flytte dit bredbÄndsabonnement med til din nye bolig. For at undgÄ at stÄ uden internetforbindelse sÄ anbefaler vi, at du melder din flytning til vores kundeservice 4-6 uger inden du flytter.

Du kan pÄ vores forside tjekke om vi kan levere Snappii til din nye adresse eller ringe til vores kundeservice for at fÄ hjÊlp til dette.

Husk at beholde dit udstyr (strÞmforsyning, kabler og adapter) og tage dem med nÄr du flytter. Hvis din nye bolig ikke har de pÄkrÊvede installationer for, at fÄ den bedste bredbÄndsforbindelse eller lignende problemer, sÄ vil vores kundeservice tage, kontakt til dig efter du har meldt din flytning.