10

Betaling

Privat

Hvordan kan jeg betale min regning?

Hos Snappii anvender vi automatisk kortbetaling og betalingsservice.

Ved kortbetaling betyder det ganske enkelt, at du tilknytter et betalingskort til din bestilling og bredbåndsabonnement, hvorefter vi automatisk sørger for betalingen. Vi sender en betalingsbekræftelse til den e-mailadresse der er tilknyttet dit abonnement. Nemt, sikkert og papirløst.

Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa, Visa Electron, Visa Debit, Mastercard og Maestro.

Ved betalingsservice tilmelder du selv din regning – enten når du har modtaget den første gang eller ved et link, som du får tilsendt i din bestillingsbekræftelse – og vi trækker automatisk dit abonnement på din betalingsservice. Bemærk at betalingsservice koster et administrationsgebyr på 9,75 kr.

Vores kundeservice står selvfølgelig klar til at hjælpe dig med din betaling og betalingsoplysninger.

Hvordan læser jeg min første regning?

Du modtager din første regning den 1. i den efterfølgende måned fra din leveringsdato. Din første regning indeholder betaling fra leveringsdatoen og resten af måneden, samt den efterfølgende periode.

Betalinger sker kvartalsvist forud hvilket betyder, at du betaler 3 mĂĄneder forud for et kvartal pĂĄ den 1. dag i kvartalet. Betalingsrytmen ser sĂĄledes ud:

1. januar betaler du for januar, februar og marts

1. april betaler du for april, maj og juni

1. juli betaler du for juli, august og september

1. oktober betaler du for oktober, november og december

Eksempel: Der åbnes for din forbindelse den 10. marts. Den 1. april betaler du for perioden 10. marts til 31. marts, samt 1. april til 30. juni. De efterfølgende betalinger sker derefter den 1. i kvartalet, som beskrevet ovenfor. På den første regning vil der ligeledes være betaling for eventuelle engangsydelser, som f.eks. oprettelse og forsendelse til adressen.

Kan jeg betale hver mĂĄned?

Ja, du kan godt betale hver mĂĄned i stedet for hvert kvartal. Det koster et administrationsgebyr pĂĄ 20 kr. pr. mĂĄned.

Du skal blot ringe til vores kundeservice på 71992997 og få din betaling ændret til månedsbetaling.

Kan min arbejdsplads betale for min bredbĂĄndsforbindelse?

Ja, din arbejdsplads kan betale for din bredbĂĄndsforbindelse.

Du skal blot sende en e-mail til kundeservice@snappii.dk med følgende oplysninger:

– Firmanavn:

– CVR-nr.:

– Adresse:

– Postnummer og by:

– E-mail adresse:

– Fakturerings mĂĄde (E-mail, brev, EAN, betalingsservice eller kortbetaling):

– Evt. tilføjelse af EAN-nr.

– Første betalingsdato:

Din arbejdsplads kan betale med automatisk kortbetaling og betalingsservice eller vi kan fremsende regningen med EAN (elektronisk faktura) eller som PDF til en e-mailadresse.

Firma

Hvis din virksomhed eller den virksomhed du er ansat hos, skal betale dit bredbåndsabonnement kan dette nemt klares ved at tilknytte et firmakort ved bestillingen af bredbånd. Hvis du allerede har bestilt med dit eget betalingskort kan du ændre disse informationer under Mit Snappii (du skal logge ind med de oplysninger du har fået i din ordrebekræftelse).